dimecres, 17 de novembre del 2010

Jo faig campanya per l'Herrera




Volem apropar-vos una iniciativa que ha tirat endavant ICV, s’anomena “Jo faig campanya per l’Herrera”, consta d’una pàgina web pròpia on podeu trobar-hi un espai per poder consultar les activitats de tots els membres, però sobretot un lloc per saber què pensen la gent d'esquerres ecologista de Catalunya. Una xarxa on comunicar-se, cohesionar-se i trobar tota la informació relacionada amb la candidatura de Joan Herrera a les properes eleccions autonòmiques.
Aquesta pàgina consta de les diverses parts que presentem a continuació:


La blogosfera en ella hi trobem opinions i articles, que poden ser: personals, d'agrupacions i temàtics.


L’agenda on podem trobar la data de totes les activitats dels membres que formen el partit i tots els actes de campanya.

L’actualitat és un espai que permet als usuaris estar al corrent de les últimes novetats a la xarxa  i de les notícies de campanya d'última hora.      
                                                                                        
Les fotografies, aquest espai ha estat creat per consultar l'àlbum de fotografies compartit per tots els membres del partit. Si et registres com a membre pots participar-hi pujant les teves fotografies d'actes i esdeveniments de campanya.      
                                                                                      
Els vídeos és un espai que consta d’una de les activitats rellevants que ofereix la pàgina web, un concurs de vídeos. Tens l’oportunitat d’explicar perquè vols votar l'Herrera a les properes eleccions al Parlament de Catalunya. La finalitat és construir entre tots els participants un vídeo col·laboratiu amb totes les raons per votar en Joan Herrera.                                                                  
Xarxes 2.0 a la web trobaràs tots els perfils dels candidats a les diferents xarxes socials, podràs veure les últimes actualitzacions i enllaçar-te a elles per tal de comentar les activitats de campanya del candidat.
A la web Jo faig campanya per l'Herrera volen que et converteixis en un membre actiu de la campanya electoral. Per això, et proposen un seguit d'activitats que només tu pots fer i que poden significar un pas endavant per tal que la ciutadania de Catalunya conegui els candidats i les seves propostes. Les activitats que proposen són les següents:


Repartiment de material de campanya, en aquest espai trobaràs un formulari de contacte per tal de demanar material de campanya i poder organitzar repartiments i enganxades de cartells.

Trobada amb Joan Herrera on pots convertir-te en un organitzador/a d'un acte de campanya, si tens preguntes a fer-li al candidat sobre qüestions que creus que poden marcar la diferència al teu barri, entitat, i/o associació. I si pots organitzar la assistència d'un mínim de persones, en Joan Herrera, o un membre de la candidatura vindrà a escoltar el que tingueu a dir, a respondre qualsevol dubte, i a recollir les vostres propostes.


Ajuda'ns aquesta iniciativa és crucial per al partit, necessiten tota l'ajuda possible per garantir que les paperetes d'ICV estan al col·legi electoral i que siguin visibles. Alhora és molt important participar en el recompte de les taules electorals per tal de assegurar que els vots són degudament assignats a cada força política.

Aquí teniu l’enllaç directe a la pàgina web:

Trobem que aquesta iniciativa que està portant a terme ICV és una manera encertada d'apropar-se als seus votants. Aquesta proposta, fa sentir al votant més a prop del propi partit ja que li permet interactuar amb altres votants, distribuir informació sobre ICV, i fins i tot, organitzar un acte de campanya.
Creiem doncs,que ICV està desenvolupant una nova proposta de fer campanya altament actualitzada pel que fa a les noves tecnologies. És una estratègia que atrau a un públic més jove ja que s'hi troben enllaços directes amb les xarxes socials i hi ha diverses activitats com el concurs de vídeos i la possibilitat de pujar fotografies que ho fan més dinàmic.
Per tant, aquesta iniciativa fa que el votant es senti que forma part d'un grup cohesionat, que n'és membre i per tant, que pot aportar coneixements, transmetre els valors i interaccionar amb altres individus. En conclusió, una nova manera d'enfocar la publicitat electoral.

Esperem que disfruteu del blog, fins a la pròxima entrada!

Salutacions,

Marta i Paula.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada